OTOMOTİV

 

Otomotiv

● Müşterilerin satın alma planları, yaşamlarındaki değişiklikler gibi faktörleri ortaya çıkararak verileri analiz etmek ve satın alma kararlarını incelemek,

● Yüksek hedefli kampanyalar oluşturmak. Müşteriyle iletişim kurulacak en iyi zamanı ve yolları belirlemek için gelişmiş iletişim optimizasyon algoritmaları kullanmak,

● Teklifleri optimize ederek zaman, satış ve pazarlama sürecinin her yönü için gerekli kaynakların miktarını küçültmek,

● Büyük miktarda verileri analiz ederek tahmin yaparak kalite ve performans sorunlarını müşteri görmeden önlemek,

● Haber siteleri ve sosyal medya forumları gibi her türlü bilgiden yararlanarak gerçek ve algılanan kalite konularında fikir kazanmak,

● Kalite kontrol ölçümü ile en düşük maliyetle kaliteli, izleme ve raporlama yapmak.

● Rekabet bilgilerinin sağlanıp, rekabet analizlerinin yapılması.

● Reklam analizlerinin yapılması.