Otomotiv
● Müşterilerin satın alma planları, yaşamlarındaki değişiklikler gibi faktörleri ortaya çıkararak verileri analiz etmek ve satın alma kararlarını incelemek,
● Yüksek hedefli kampanyalar oluşturmak. Müşteriyle iletişim kurulacak en iyi zamanı ve yolları belirlemek için gelişmiş iletişim optimizasyon algoritmaları kullanmak,
● Teklifleri optimize ederek zaman, satış ve pazarlama sürecinin her yönü için gerekli kaynakların miktarını küçültmek,
● Büyük miktarda verileri analiz ederek tahmin yaparak kalite ve performans sorunlarını müşteri görmeden önlemek,
● Haber siteleri ve sosyal medya forumları gibi her türlü bilgiden yararlanarak gerçek ve algılanan kalite konularında fikir kazanmak,
● Kalite kontrol ölçümü ile en düşük maliyetle kaliteli, izleme ve raporlama yapmak.
● Rekabet bilgilerinin sağlanıp, rekabet analizlerinin yapılması.
● Reklam analizlerinin yapılması.