Sağlık Analizleri
● Pazara girecek yeni bir ürün veya hizmetin potansiyelini belirlemek,
● Yeni bir ilacın pazardaki konumunu saptamak,
● Henüz benzer bir ürünün olmadığı yeni bir pazarın potansiyelini tahmin etmek,
● Bir ürün için fiyat-talep ilişkisini saptamak,
● Gerçekte hekim ve hastaların ürünü nasıl kullandığını anlamak,
● Satış potansiyelini optimize etmek,
● Önceki ürün tanıtımları kullanılarak yeni ürün tahminleri yapmak, bunlarla ilgili riskleri ve belirsizlikleri anlamak,
● Herhangi bir hastalıkla ilgili olası sorunları ve olası riskleri ortaya çıkmadan önce tanımlamak,
● Müşterilerin marka hakkında ne düşündüğünü öğrenmek,
● Ürünlerin algılanan kalitesini öğrenmek,
● Doğru hizmet ve doğru işgücü talep tahmini yapmak için kritik işgücü planları geliştirmek,
● Verinin tutarlı, güvenilir ve her zaman güncel olduğundan emin olarak güvenilir analizler sağlamak.
● Hastane yönetim planlamasının yapılmasında gerekli istatistiksel analizleri gerçekleştirmek.